Iron dogs Ratíškovice

05.05.2012 13:57

Naše první závody jsou za náma. Byl mooc nervózní , ale nakonec jsem to se svou paničkou zvládl.

Přijel jsem s paničkou brzy ráno na Orelské hřiště v Ratíškovicích -kde se závody konali.Neboť jsme s paničkou členové Lucky dogs tak jsme tam museli být brzy aby se to nachystalo.Já jsem byl zavřítý nervózně v kufru auta a panička mně vytáhla jen aby mně vyvenčila-což se mně nechtělo , a tak jsem neustále čuchal   - a aby se mno zaběhla parkury.Když mně chtěla posadit na start tak se ji to nedařilo,protože nosím 24 hodin denně obojek a nyní mi ho sundala a to dělá jen když mně chce koupat tak jsem jí utěkal , protože se nerad koupu.nakonec mně podržela Kristýnka tak jsem se teda rozběhl,ale po chvíli jsem něco ucítil tak jsem začal učachat.Paničku to moooc našvalo a tak jsem ji nakonec poslechl. Bohužel tenhle běh jsem se diskl , ale další běhy jsem už běžel,protože jsem viděl že je to pro ni důležité. Nakone jsme skončili na 7-8 místě. Byly to super závody a doufám že se bodou opakovat. :)